fbpx

שיווק במדיה החברתית

shadow

המחלקה הוקמה כדי לתת מענה לדרישת השוק, שעבר מפרסום במדיות קונבנציונאליות כמו עיתונות יומית כתובה, מגזינים, פרסום מודפס באירועים, שלטי חוץ קבועים או באוטובוסים ואמצעים אחרים, לעידן חדש כולו מבוסס על אינטרנט, ויראלי, מהיר ויעיל ביותר, שיודע לסווג ולמיין קהלי יעד ולהגיע אליהם עם המסרים השיווקיים.
השוק קיבל בברכה את השינוי, כי בזירת האונליין הקשר עם הלקוח ישיר ומיידי, בשליטה מלאה של חברות ועסקים, והרבה יותר זול מהמדיה הקלאסית.
לא רחוקים הימים בהם השקענו עשרות אלפי שקלים במיקום טוב בעיתון, שנעלם לאחר יום כאילו לא היה. כיום ניתן להיכנס ולצאת מזירת הפרסום, לנתח תוצאות בכל רגע נתון, לבצע שינויים במסרים, להרחיב או לשנות קהלי יעד, ולהשקיע נכון ומדויק את הכספים שתמיד מוגבלים.
בנוסף, האונליין מאפשר להמחיש בתמונות וסרטונים כמעט כל שירות או מוצר, להבליט את תכונותיו ולהמחיש ייחודיות ובידול, ולהמריץ לקוחות לבחור בו.
זירות פייסבוק ואינסטגרם הן כיום הרלוונטיות ביותר, ואנו מתמחים בהן באמצעות לימוד מתמשך כדי להעלות את איכות העבודה ולייצר יחס יעיל ביותר בין ההשקעה לתוצאה הרצויה.

5-1
שינוי גודל גופנים