בדיקת היתכנות כלכלית
השלב הראשון הוא בדיקת המוצר המוצע בהקשר על מיצובו בשוק הקיים ואיסוף הנתונים
1. השוואת המוצר שלנו לאחרים המתחרים אתו, יתרונות וחסרות, בידול, ייחודיות, איכות ומחיר, באופן אובייקטיבי וממוקד.
2. בדיקת התאמתו לרצונות וצרכי השוק, ובעיקר לקהלי היעד אליהם מיועד.
3. בדיקת ערוצי השיווק והמכירה הנכונים למוצר ולקהל המיועד בשוק גלובלי ותחרותי.
4. הגדרת כלל הפעילות ותקצובה, ללא דילוג על שום תוצאה צפויה, גדולה כקטנה, כדי למנוע הפתעות.
בדיקות אלה מתבצעות באמצעות קבוצות מיקוד, השוואה עם מותגים מתחרים, והעלאת המוצר למדיות הדיגיטליות וחשיפתו, כדי לקבל תגובות מהקהל המיועד והכללי על הופעתו הקרובה בשוק.
השלב השני, בדיקת התכנות כלכלית באמצעות טבלת הכדאיות
המאפשרת בניית הערכות במונחים של רווח צפוי, על סמך תקציב הכנסות והוצאות, השקעות ותכנון פיננסי, ובוודאי תמחור נכון של עלויות ורווחיות
תבדקו את עצמכם באמצעות הטבלאות לניהול המיזם שבאתר, עם רשימת הכנסות והוצאות צפויות לכל חודש, החל מתחילת הפעילות, שעליכם למלא בקפידה, כדי להבין, מתי תגיעו לרמת הכנסות שתהווה נקודת איזון, ממנה ומעלה תתחילו להרוויח, לאחר תשלום הוצאות קבועות ומשתנות. כמו כן, יש להוסיף גם החזרי הלוואות כתוצאה מההשקעה ראשונית, למוסדות או לבעלים, ורק לאחר האיזון, תוכלו להתחיל למשוך משכורות ורווחים עבורכם.
אז תורידו עכשיו את הקובץ המצורף, תשבצו את כל הנתונים, ותופיע בפניכם תמונה כלכלית מלאה לפעילות, כולל איך ומתי תתחילו להרוויח.
אנו לרשותכם לכל הבהרה שתידרש לשימוש נכון בכלי, המהווה בסיס להבנת הפן הכלכלי של העסק, לתכנון וניהול.
הרווח הצפוי מספק את יעדכם? צאו לדרך
מאחל לכם הצלחה!!ALDAצוות
תגובה
טרם פורסמו תגובות.