fbpx
  • הפוסט הבא
  • הפוסט הקודם

קורונה היום שאחרי

ניתן לתאר את הקורונה כמגיפה קשה וקטלנית שתשנה את פני ההתנהגות האנושית בכלל, והכלכלית בפרט.

 

גילינו, אולי בעל כורחנו, שיש דרכים אחרות לתקשר, לשווק, למכור, לייצר, ולנהל עסקים עם טכנולוגיות חדישות ועם הרבה פחות מגע אישי ואנושי.

 

השוק ירצה וידרוש מאיתנו, יזמים ובעלי עסקים וחברות, מוצרים ושירותים חדשים ושונים, שימלאו תפקיד בעולם החדש שנחשף, המסוגל למלא את התפקידים החדשים לקיום כלכלה שתאפשר צמיחה ללא סיכונים להידבק ולחלות.

 

תפקידנו הוא, לבדוק האם המוצר/שירות שאנו מציעים, תואם את צרכי השעה ואת רצונות ודרישות הצרכנים, במציאות החדשה.

 

צריכת תרבות הפנאי תשתנה כי נצא פחות ונביא אותה הביתה, האופנה תעבור מהפכה, עיצוב הבית יצטרך לשרת צורך לעבוד בו, לארח ישיבות עבודה, ומאידך לתת מענה לחיי משפחה אחרים. וכך נצטרך לבחון כל תחום, להפעיל גמישות מחשבתית, ולהבין שהעולם השתנה, והצרכים גם.

 

ולאחר שבחנו והתאמנו את המוצר לעולם החדש, או המצאנו אחר, חייבים לכתוב את החזון החדש, שהוא בעצם תמונה בה אנו מתארים איך נראים חיינו בכלל, והעסקיים בפרט, בעוד מספר שנים. תיאור הסביבה הפיזית בה הפעילות מתבצעת, תמהיל המוצר ו/או השרות, הצוות והתפקיד שלי בתוכו, מחזורי פעילות, משכורות ורווחים אותם שואפים להשיג, דרכים שיווקיות ומכרתיות וכל פרט אחר שאנו חולמים להשיג.

 

על החזון הזה, תיבנה תוכנית עסקית, הכוללת בניית אסטרטגיה ליצירת המוצר/שרות, לשיווק ומכירה, לבניית הצוות שיוביל ויעבוד.

האסטרטגיה מחייבת תכנון פיננסי, בניית תקציב, תמחור, חישובי רווחיות, השקעות ובניית תזרים מזומנים.

 

עסקים גדולים כקטנים, חייבים אתחול ובדיקת כדאיות לפני שיוצאים לדרך

העולם לא יחזור למה שהיה, הוא יהיה חדש ושונה

הצלחה עסקית דורשת מאיתנו חשיבה מחדש

רשם: קרלוס גרויסמן

מנכ”ל אלדה ייעוץ אינטגרלי לעסקים

שתף את הפוסט

על העורך

תגובה

טרם פורסמו תגובות.

השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם שדות חובה מסומנים *

  • הפוסט הבא
  • הפוסט הקודם
שינוי גודל גופנים