חזון אישי ועסקי
החזון הוא תמונת העתיד הרחוק, 3 עד 5 שנים לפחות, בה אנו מצליחים לדמיין או לזהות איך ייראו חיינו בכלל והמקצועיים/עסקיים בפרט.
הוא משמש כמגדלור, לתכנון הדרך היעילה והנכונה ביותר להגשים אותו.
מדריך לכתיבת חזון, מבוסס על תיאור של:
– הסביבה הפיזית, תיאור איך נראה המקום בעוד 3 או 5 שנים, הסטודיו, החברה, העסק, המשרד או הקליניקה, הסניפים בארץ ו/או בחו”ל
– המבנה הארגוני, מספר עובדים שירכיבו את הצוות, הפונקציות, המשכורות
– המוצר/שרות שמוצעים לשוק, ייחודיות, בידול, שוני וכל מאפיין אחר ההופך אותו למנוע צמיחה במסגרת התחרות הגלובאלית
– ערוצי השיווק השונים, המדיות הדיגיטליות ו/או הקלאסיות
– ערוצי המכירה, שת”פים ופעילות קד”מ
– מחזורי פעילות, משכורות ורווחים של מנהלים ובעלים, נכסים
וכל פרט אחר שאנו רוצים שיהיה נוכח בפרויקט. הרשו לעצמכם לחלום על מיזם אולטימטיבי, משם תיבנה תכנית העסקית והיעדים להשגתו.
בהצלחה!
תגובה
טרם פורסמו תגובות.