ניתן לתאר את הקורונה כמגיפה קשה וקטלנית שתשנה את פני ההתנהגות האנושית בכלל, והכלכלית בפרט.
גילינו, אולי בעל כורחנו, שיש דרכים אחרות לתקשר, לשווק, למכור, לייצר, ולנהל עסקים עם טכנולוגיות חדישות ועם הרבה פחות מגע אישי ואנושי.
השוק ירצה וידרוש מאיתנו, יזמים ובעלי עסקים וחברות, מוצרים ושירותים חדשים ושונים, שימלאו תפקיד בעולם החדש שנחשף, המסוגל למלא את התפקידים החדשים לקיום כלכלה שתאפשר צמיחה ללא סיכונים להידבק ולחלות.
תפקידנו הוא, לבדוק האם המוצר/שירות שאנו מציעים, תואם את צרכי השעה ואת רצונות ודרישות הצרכנים, במציאות החדשה.
צריכת תרבות הפנאי תשתנה כי נצא פחות ונביא אותה הביתה, האופנה תעבור מהפכה, עיצוב הבית יצטרך לשרת צורך לעבוד בו, ... קרא עוד
המשימות או התוצרים הנדרשים מרואה החשבון משתנים מחברה בע”מ (פרטית – שאינה נסחרת בבורסה) לעוסק מורשה.
כזכור במאמרים הקודמים בנושא, הרחבתי על הפער הקיים בין תקופת הפעילות (הזמן בו קרו המכירות וההוצאות בעסק) לבין מועד קבלת הדוחות והסיכומים מרואה החשבון.
לדוג’
דוח המסכם את שנת 2017 יכול להתקבל מ 6/2018 – 3/2019 כלומר, כשנה ושלושה חודשים לאחר תום הפעילות העסקית.
לכן, חשוב להבין כי תפקיד רואה החשבון בעיקרו הוא סיכום הנתונים והצגתם בצורה הנכונה (כפי שהבהיר בהמשך) ולא תכנון מראש והגדרת יעדים (תפקיד זה שמור לכלכלן או מנהל הכספים של החברה).
אך, עדיין יש כמה נושאים בתחום רואה החשבון אותם הוא צריך לתכנן לפני תחילת ... קרא עוד
07/05/2019elimishk
כידוע הקמפיינים ברשת מהווים כלי להגברת המכירות ומודעות למותג, וע״י כך הבאת לקוחות חדשים למאגר הלקוחות הקיים.
תפקיד מחלקת השיווק במדיה החברתית, הוא לחבר בין האסטרטגיה העסקית והשיווקית לבין הביצוע בפועל של הפרסום והמכירות דרך המדיה הדיגיטלית (, פייסבוק, ואינסטגרם).
באמצעות הקמת המחלקה בתוך חברתנו שעוסקת בייעוץ ובניית אסטרטגיה עסקית ופיננסית, אנו מצליחים לתרגם את התכנית האסטרטגית לפעילות שיווקית ומכירתית, מותאמת להחלטות שנתקבלו.
הפעילות כוללת:
1. מחקר של קהלי יעד
2. המלצות לאסטרטגיית תוכן.
3. הגדלת המודעות, המעורבות וכפועל נלווה – הגדלת המכירות באתר ובחנות הפיזית.
4. ביסוס נתונים לדיוק קמפיינים עתידיים, ובניית משפכי שיווק לשימור לקוחות.
5. העלאת קמפיינים באופן שוטף על פי המטרות השיווקיות.
6. אופטימיזציה לקמפיינים ... קרא עוד
12/04/2019elimishk
כמה נכון לתקצב לשיווק?
ההשקעה לשיווק מתחלקת ל2 גורמים מרכזיים:
1. שכר עבודה של המשווקים עבור ניהול העמודים ודפים העסקיים, קידום אתרים במנועי חיפוש, ניהול קמפיינים וקידומים כולל עיצוב וגרפיקה
2. הגורם השני הוא התשלום למדיות עצמן, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל או אחרים
התקצוב תלוי מספר פרמטרים:
1. % מיעדי המכירות
2. ותק של המותג ורמת המודעות עליו בשוק
3. רצון להדגיש או לשנות את המיצוב של המותג בשוק מול המתחרים
4. ערוצי המכירה השונים, חנויות דגל, אונליין, סיטונאות
כל מותג לגופו, אבל קיימים אצלנו נתונים מהניסיון עם מאות עסקים בתחומים שונים, מהם הסקנו ש:
– בחברות שמחזיקות ערוצי מכירה משולבים, חנויות פיזיות, אונליין וסיטונאות, סה”כ ההשקעה נעה בין 2,5% לבין ... קרא עוד
01/04/2019elimishk