ניתן לתאר את הקורונה כמגיפה קשה וקטלנית שתשנה את פני ההתנהגות האנושית בכלל, והכלכלית בפרט.
גילינו, אולי בעל כורחנו, שיש דרכים אחרות לתקשר, לשווק, למכור, לייצר, ולנהל עסקים עם טכנולוגיות חדישות ועם הרבה פחות מגע אישי ואנושי.
השוק ירצה וידרוש מאיתנו, יזמים ובעלי עסקים וחברות, מוצרים ושירותים חדשים ושונים, שימלאו תפקיד בעולם ... קרא עוד
המשימות או התוצרים הנדרשים מרואה החשבון משתנים מחברה בע”מ (פרטית – שאינה נסחרת בבורסה) לעוסק מורשה.
כזכור במאמרים הקודמים בנושא, הרחבתי על הפער הקיים בין תקופת הפעילות (הזמן בו קרו המכירות וההוצאות בעסק) לבין מועד קבלת הדוחות והסיכומים מרואה החשבון.
לדוג’
דוח המסכם את שנת 2017 יכול להתקבל מ 6/2018 – 3/2019 כלומר, ... קרא עוד
07/05/2019elimishk
כידוע הקמפיינים ברשת מהווים כלי להגברת המכירות ומודעות למותג, וע״י כך הבאת לקוחות חדשים למאגר הלקוחות הקיים.
תפקיד מחלקת השיווק במדיה החברתית, הוא לחבר בין האסטרטגיה העסקית והשיווקית לבין הביצוע בפועל של הפרסום והמכירות דרך המדיה הדיגיטלית (, פייסבוק, ואינסטגרם).
באמצעות הקמת המחלקה בתוך חברתנו שעוסקת בייעוץ ובניית אסטרטגיה עסקית ופיננסית, אנו ... קרא עוד
12/04/2019elimishk
כמה נכון לתקצב לשיווק?
ההשקעה לשיווק מתחלקת ל2 גורמים מרכזיים:
1. שכר עבודה של המשווקים עבור ניהול העמודים ודפים העסקיים, קידום אתרים במנועי חיפוש, ניהול קמפיינים וקידומים כולל עיצוב וגרפיקה
2. הגורם השני הוא התשלום למדיות עצמן, פייסבוק, אינסטגרם, גוגל או אחרים
התקצוב תלוי מספר פרמטרים:
1. % מיעדי המכירות
2. ותק של המותג ורמת המודעות ... קרא עוד
01/04/2019elimishk