פרסום ושיווק מבוא
כידוע הקמפיינים ברשת מהווים כלי להגברת המכירות ומודעות למותג, וע״י כך הבאת לקוחות חדשים למאגר הלקוחות הקיים.
תפקיד מחלקת השיווק במדיה החברתית, הוא לחבר בין האסטרטגיה העסקית והשיווקית לבין הביצוע בפועל של הפרסום והמכירות דרך המדיה הדיגיטלית (, פייסבוק, ואינסטגרם).
באמצעות הקמת המחלקה בתוך חברתנו שעוסקת בייעוץ ובניית אסטרטגיה עסקית ופיננסית, אנו מצליחים לתרגם את התכנית האסטרטגית לפעילות שיווקית ומכירתית, מותאמת להחלטות שנתקבלו.
הפעילות כוללת:
1. מחקר של קהלי יעד
2. המלצות לאסטרטגיית תוכן.
3. הגדלת המודעות, המעורבות וכפועל נלווה – הגדלת המכירות באתר ובחנות הפיזית.
4. ביסוס נתונים לדיוק קמפיינים עתידיים, ובניית משפכי שיווק לשימור לקוחות.
5. העלאת קמפיינים באופן שוטף על פי המטרות השיווקיות.
6. אופטימיזציה לקמפיינים (ניטור ושיפור התוצאות).
7. הפקת דוח ביצועים + הצעות לשיפור.
חשוב לציין כי הצילומים, הגרפיקה והתוכן, חייבים להיות ברמה מקצועית גבוהה ביותר, כדי שישקפו את איכויות המוצר המוצע.
שילוב של חומרים איכותיים והולמים, עם מקצועיות בביצוע קמפיינים וקידומים, הוא גורם מכריע וקובע את רמת המכירות
חלי גרויסמן, מנהלת המחלקה ומתמחה בביצוע קמפיינים וקידומים ברמה מקצועית גבוהה ביותר, המאפשרת להגיע לרמות מכירה בהתאם ליעדים, ביעילות המתבטאת ביחסי המרה נכונים, בין רמת המכירות לבין ההוצאה בפרסום למדיות השונות.
מטרת מרכזית של המחלקה: הגדלת מכירות, ומודעות למותג, לכן גם התמחור הוא בהתאם, וברובו תוצאתי!!
תגובה
טרם פורסמו תגובות.