השלב הראשון הוא בדיקת המוצר המוצע בהקשר על מיצובו בשוק הקיים ואיסוף הנתונים
1. השוואת המוצר שלנו לאחרים המתחרים אתו, יתרונות וחסרות, בידול, ייחודיות, איכות ומחיר, באופן אובייקטיבי וממוקד.
2. בדיקת התאמתו לרצונות וצרכי השוק, ובעיקר לקהלי היעד אליהם מיועד.
3. בדיקת ערוצי השיווק והמכירה הנכונים למוצר ולקהל המיועד בשוק גלובלי ותחרותי.
4. הגדרת ... קרא עוד
-
ייעוץ ואסטרטגיה עסקיתייעוץ וניהול פיננסישיווק במדיה החברתיתAlda - ייעוץ אינטגרלי לעסקים
-
זמין להורדה באתר ללא עלותמדריך מעשי לביצוע תהליכים פיננסיםקבצים וכלי עזר לניהול תזרים מזומנים יעדים ובקרהמחשבונים לעסקמילון מונחים עסקיים
-
ייעוץ עסקיאימון אישי למנהליםייעוץ וניהול פיננסישיווק וקידום מכירותתכנון מלאים ורכשניהול תזרים מזומניםתכנית עסקית תקציב ויעדיםהטמעת כלי מדידה ובקרהתכנון וגיוס אשראימדיה חברתית
החזון הוא תמונת העתיד הרחוק, 3 עד 5 שנים לפחות, בה אנו מצליחים לדמיין או לזהות איך ייראו חיינו בכלל והמקצועיים/עסקיים בפרט.
הוא משמש כמגדלור, לתכנון הדרך היעילה והנכונה ביותר להגשים אותו.
מדריך לכתיבת חזון, מבוסס על תיאור של:
– הסביבה הפיזית, תיאור איך נראה המקום בעוד 3 או 5 שנים, הסטודיו, החברה, ... קרא עוד
21/01/2019elimishk
הקמת עסק, מבוא ומדריך לפתיחה נכונה
מקור והשראה: “אבי המשכיל עודד אותי להיות אדם פיקח, אבי העשיר עודד אותי ללמוד איך להעסיק אנשים פיקחים” – אבא עשיר אבא עני עמוד 16.
משמעות הניהול הוא לרתום אנשים לפעולה, ולשם כך נדרשים שני תנאים בל יעבור:
ההבנה וההכרה שאין לנו כמנהלים, את כל הכישורים למלא ... קרא עוד
16/01/2019elimishk