כתבתם חזון ובו מתואר העסק שלכם בעוד 5 שנים קדימה, על כל הפרטים והדקויות. מצוין, אך כדי להגשים אותו, נדרש לבנות יעדים לטווח ארוך וקצר.
החזון הוא מגדלור, תמונה כללית, וכדי להבין שאנו בדרך אליו, נדרשים היעדים, שלהבדיל ממנו, הם כמותיים וניתנים למדידה במועדים שוטפים.
הם אלה המאפשרים, באמצעות השגתם, לזהות כמה התקדמנו בדרך, ואם בקצב המתוכנן. לדוגמא:
* יעדי שיווק ומכירות
* יעדי הרכבת צוותים ומבנה ארגוני
* יעדי פתיחת סניפים או אתרי אונליין למכירה
* יעדי רווח
כדי למנוע הפתעות בסוף השנה, חובה להגדיר כלים לבקרת ביצוע יעדים, תקופתיים, חודשיים, שבועיים ואפילו יומיים, שמאפשרים לנו לעקוב ולתקן תכניות ביצוע לפי הצורך, כדי ... קרא עוד